GY.I.K. - Gyakran Ismételt kérdések

1.    Szolgál​tatásokkal kapcsolatos kérdések

1.1  Hogyan tudok regis​ztrálni az oldalra?

A webáruházunkra lépve, jobb oldalt felül van lehetőség a „Regisztráció” menüpontra kattintva. Ezt követően minden adatot helyesen ki kell tölteni, amelyet aztán mi személyesen feldolgozunk.

1.2  Hogyan mód​osíthatom a személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a Saját fiók/Személyes adatok-on tudod módosítani személyes adataidat.

1.3  Hol tekinthete​m meg a korábbi rendeléseimet?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a Saját fiók/Rendelések oldalon tekintheted meg az eddigi rendeléseidet.

1.4  Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

Üzleteinkben a következő fizetési módokra van lehetőséged:
  • Készpénz
  • Banki átutalás

1.5  Szeretnél ​az Otthon Üzletház Kft-nél dolgozni? Van rá lehetőség?

Amennyiben úgy döntöttél, hogy szívesen csatlakoznál az Otthon Üzletház Kft. csapatához, a legjobb megoldás, ha megtekinted az állásajánlatainkat, melyeket az alábbi linkre kattintva érhetsz el.
Ha éppen nincs olyan nyitott pozíció, ami érdekelne, bátran küld el fényképes önéletrajzod (érdeklődési terület megjelölésével), későbbi felhasználásra. Így a jelentkezésed nem veszik el, és amennyiben olyan pozíció lesz elérhető nálunk, ami számot tarthat érdeklődésére, valamint megfelel a szakmai tudásod, értesíteni fogunk.

1.6  Nem látom az árakat. Mit kell tennem?

A webáruházunk árait csak regisztrált tagok láthatják, amelyet az alábbi linken tehetsz meg. Amennyiben már tagja van az oldalunknak, kérlek kattints a belépésre.

1.7  Bankkártyás fizetésre van lehetőség?

Jelenleg nincs lehetőség. A jelenlegi fizetési módjaink: a készpénzes és az átutalással való fizetés.

1.8  Mit jelent a minimális alatti felár?

Legkisebb vásárlás bruttó 5.000 Ft. Azoknak a vásárlóknak, akik nem érik el az összeget, de ragaszkodnak a vásárláshoz 10% felárat kell fizetni. Erre jelenleg személyes vásárlás esetén kerül sor. (Alapkedvezményezettekre nem vonatkozik)

1.9  Hogy épül fel a kedvezményrendszer?

Kedvezmény rendszer 2018 évben. Vásárlás alkalmanként.
Listaár 0 Ft – 39.999 Ft Kedvezmény a bruttó árból. nincs
Listaár 40.000 Ft – 79.999 Ft Kedvezmény a bruttó árból. 3%
Listaár 80.000 Ft felett Kedvezmény a bruttó árból. 7%
 
Alapkedvezmény 2018 évre, az előző évi vásárlása alapján:
Listaár 0 Ft – 499.999 Ft További kedvezmény nincs. nincs
Listaár 500.000 Ft – 999.999 Ft Kedvezmény a bruttó árból. 3%
Listaár 1.000.000 Ft - Kedvezmény a bruttó árból. 7%

A két kedvezmény nem adódik össze.

További kedvezmények: (Akik elérik az alapkedvezményt.)
Webáruházon leadott rendelés (ouz.hu) Kedvezmény a bruttó árból. 2%
Személyes vásárlás esetén, a vásárló szedi össze Kedvezmény a bruttó árból. 2%
Készpénzfizetés vagy azonnali utalás esetén Kedvezmény a bruttó árból. 1%

Az egyedi árakra és mennyiségi kedvezményekre, akcióra nincs további kedvezmény.

Legkisebb vásárlás bruttó 5 000 Ft. Azoknak a vásárlóknak, akik nem érik el az összeget, de ragaszkodnak a vásárláshoz 10% felárat kell fizetni. (Alapkedvezményezettekre nem vonatkozik)

2018 évben csak a személyes vásárlásnál jár a 2% kedvezmény. Munkatársainknak leadott rendelésre (fax, email, telefon) nem jár, akkor sem, ha érte jönnek a nagykereskedésbe.

Nagy tételes vásárlás esetén, egyedi árakra, egyedi kedvezményekre van lehetőség. 

2.    Megren​delésekkel kapcsolatos kérdések

2.1  Előreutalásos fizetés esetén mire kell figyelni?

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, nagy figyelmet fordíts arra, hogy minden adat helyesen szerepeljen a kitöltésnél.

2.2  Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.

2.3  Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

Számla elkészültéig lehetőséged van telefonon keresztül lemondani. Rendelés lemondásához kérjük, vedd fel a kapcsolatot a +36 70 778 4000 telefonszámon. Amennyiben már számláztuk, vagy átadtuk, abban az esetben fogunk tájékoztatni annak folyamatáról.

2.4  Szeretném megváltoztatni a fizetési módot. Mi a teendőm?

Lehetőséged van a fizetési mód megváltoztatására, amíg az nem került kifizetésre, valamint számlázásra, vagy átadásra. Fizetési mód megváltoztatása estén kérjük vedd fel a kapcsolatot a nagyker@ouz.hu email címen, vagy hívd a +36 70 778 4000 mobilszámot.

2.5  Milyen szállítási napok vannak?

Vannak túrajárataink, amelyet a lentebb látható táblázatban megtekinthetsz.
Továbbá futárszolgálattal küldjük a kisebb csomagokat, illetve nagyobb tétel esetén egyedi útvonalat állítunk össze.

Nap Település
Hétfő Ebes, Debrecen, Debrecen-Józsa, Nagyhegyes, Balmazújváros, Hajdúböszörmény
Kedd Hajdúszoboszló, Tiszaújváros, Szerencs, Miskolc, Kazincbarcika.
Szerda Nádudvar, Püspökladány, Karcag, Kisújszállás, Túrkeve, Mezőtúr, Martfű, Szolnok, Kecskemét.
Csütörtök Ebes, Debrecen, Debrecen Józsa, páros hét Dél Dunántúl, Páratlan hét Észak Dunántúl.
Péntek Hajdúszoboszló, Nyíregyháza, igény szerint Békéscsaba, Szeged Baja.
Szombat Derecske, Berettyóújfalu

További részletekről a szállítási információk menüpont alatt tájékozódhatsz.

2.7  Harmadik személy átveheti-e a csomagomat?

Az online rendelés során van lehetőséged megjegyzést fűzni a rendeléshez és ott feltüntetheted, hogy ki venné át a Te csomagodat.

2.8  Kérhetem a számlát elektronikus formában is?

Jelenleg nincs lehetőség elektronikus számlára.

2.9  Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Emailben kellett kapnod egy visszaigazolásról szóló tájékoztatást.

2.10  Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

Ebben az esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot a +36 70 778 4000 mobilszámon és készséggel elmondják.

2.11  Lehetőség van-e hitelre vásárolni?

Nincs jelenleg lehetőség hitelre vásárolni.

2.12  Ha nincs készleten a megrendelni kívánt áru, hogyan tudok belőle rendelni?

A rendelést le tudod adni, a kollégák a készleten nem lévő termékeket megrendelik és, amint megérkeztek fogsz róla kapni tájékoztatást. Lehet hosszabb átfutása a rendelésednek, mivel nem tartjuk készleten. Amennyiben érdeklődni szeretnél a megrendelt termékről kérjük, tájékozódj a +36 70 778 4000 mobilszámon.

2.13  Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap?

A rendelések beérkezési határideje legkésőbb a kiszállítást megelőző nap 12.00 óra. Azon rendelések, amelyek kiszállítást megelőző nap 12:00 óra után érkezik be, ha cégünk össze tudja készíteni és a vásárló ragaszkodik a másnapi kiszállításhoz, nettó 1.900 Ft összegért a készleten lévő termékeket kiszállítjuk.

3.    Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

3.1  Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni és milyen átfutási idővel teljesül a pótlás?

Számlapótlási igényét kérjük, jelezze a +36 70 778 4000 telefonszámon. A várható átfutási idő 2-3 munkanap.

3.2  Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panaszoddal, észrevéteddel kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésed szolgáltatásainkkal, termékeinkkel vagy bármi mással kapcsolatban.

3.3  Vezetőség felé észrevételed volna?

Lehetőséged van jelezni észrevételedet, véleményedet, javaslatodat, kér(d)ésedet cégünk vezetősége felé eljuttatni a web@ouz.hu címen.